Prolyte website case

SPOT ON ENGAGEMENT

Prolyte: spot on engagement

Helping you build great things. Ze vormt de tastbare MODX voor de entertainmentindustrie; Prolyte Group. Deze internationale producent en verkoper van constructieve elementen voor de entertainmentindustrie, wenste al haar online uitingen te distribueren vanuit één centrale, vijftalige website.

Kennisdeling

Meer kennisdeling, betere merkbeleving.

Strategie geënt op meer engagement

De samenwerking startte met een gedetailleerd strategisch voortraject: het doorlopen van het Sterce model. De analyse uit het model vertaalden we naar online oplossingen, gekoppeld aan conversiedoelstellingen als contactaanvragen en downloads van white papers, flyers en handleidingen. Samen met de marketeers van Prolyte brachten we datastromen en resultaten uit gebruikersonderzoeken in kaart. Eén van de uitkomsten hiervan was een koppeling van de website met Exact Synergie, waarin alle producten van Prolyte staan.

Sterc ontwikkelde een internationaal online platform dat fungeert als interactieve verkooptool en corporate kennisbank met verschillende landingspagina’s. Daarnaast is ook het beheer vereenvoudigd, alle contentmanagement voor de multilingual website vindt plaats vanuit één CMS; MODX. Middels het forum en social media streven we naar meer engagement onder alle gebruikers. Dat lukt, zowel in- als extern is de merkbeleving aanzienlijk verbeterd.

X

Neem contact op met Wesley Narain


Wesley Narain

Podium nodig voor jouw online sales?

Wij zetten je in de spotlight.

Mail Wesley