De QR-Tag biedt ideale sales kansen!

 

Op innovatieve wijze jullie sales vergroten?
Met het inzetten van QR-Tags krijg je volledig meetbare campagneresultaten.

QR-Tag (ookwel QR- code, Quick Response code, genoemd) is een soort van streepjescode die ingescand kan worden met de fotocamera op de mobiele telefoon. Door het maken van een foto van de QR-tag, wordt men doorgelinkt naar informatie in de vorm van tekst, beeld of film. Ook kan men direct doorgelinkt worden naar een website. De gebruiker heeft direct toegang tot relevante informatie en diensten.

De QR-Tags vormen een moderne schakel tussen de gedrukte media naar het internet. Van tijdschriften, boeken, maar ook bushokjes en auto's naar de digitale informatie op het web. Door deze schakel krijgt de QR-gebruiker extra gegevens en informatie. Ideaal voor lokatiegebonden informatie zoals reistijden, productiespecificaties, contactgegevens en automatische terugbelacties.

De meetbaarheid maakt de QR-tag interessant voor campagnes rondom merkbewustzijn, productintroducties, on site en instore communicatie.

De QR-Tag biedt ideale sales kansen!

Voordelen QR-Tag-gebruik:

  • Lage kosten voor effectief medium om doelgroepen innovatief te bereiken
  • Informatie en diensten zijn specifiek en relevant voor de betreffende locatie
  • Volledig meetbare campagneresultaten

Voordelen voor de eindgebruiker:

  • Leuke en eenvoudige manier om relevante informatie te krijgen over producten, diensten en promoties op een specifieke locatie
  • 'Doe het zelf communicatie' – "Pull" ipv "push"
  • Informatie is gratis en op te slaan op de mobiele telefoon